Jak urządzić mały balkon czy taras -


Oto moje najświeższe dzieło - poradnik o balkonach i tarasach. Pisany na kolanie, ale z sercem. Niech nasze balkony będą coraz piękniejsze!


A oto my - czyli autorki poradnika. Po prawej moja koleżanka architektka krajobrazu Eliza Różowicz i ja (przycupnęłam po lewej) dyskutowałyśmy właśnie na balkonie Elizy o czymś bardzo istotnym i nawet nie zauważyłyśmy, że fotograf Arek Ścichocki robi nam to zdjęcie...
Zapraszamy do lektury! Niech nasze balkony i tarasy będą coraz piękniejsze :)





Komentarze

  1. Tam na podłodze masz drewno czy kompozyt (taki)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Niestety blog jest zaniedbany z braku czasu. Praca w "Magnolii" jest bardzo absorbująca

      Usuń
  3. Cudowne te zdjęcia! Jak się na nie patrzy to aż chce się tam być :) Ja własnie przeglądam oferty z serii domy wrocław i się rozmarzyłam na temat pięknego wielkiego tarasu. A w sieci jest tyle pięknych inspiracji! Więc mam nadzieję, że już niedługo spełni się moje marzenie na temat dużego domu we Wrocławiu i do tego piękny, duży taras! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ten balkonik (2x3 m) to prawdziwy dodatkowy pokój za oknem. Życzę powodzenia! I żeby tarasowe marzenia się spełniły :) Mam pomysł - pokazywałam w "Magnolii" wiele fajnych balkonów i tarasów. Może w wolnej chwili napiszę post, w którym pokażę zdjęcia? Posłużą za dodatkową inspirację :)

      Usuń

Prześlij komentarz