Ogrodowy recycling - co zrobić z puszki?


Fot. blogrodowo

Życie pustej, zużytej już puszki nie musi być puste, lecz pełne nowych zadań i treści. Oto kilka przykładów, w których zwykła puszka po daniach czy napojach przeobraża się w donicę, kaskadkę, posadzkę czy skalniak. A rdza tylko dodaje jej uroku.


1. Detal 


Fot. blogrodowo

2. Nawierzchnia

Fot. Daniel Jolivet_flickr. jpg

3. Kaskada

Fot. blogrodowo

4. Doniczka

fot. iBulb


Fot. Recycled-Things.flickr

5. Umocnienia skarp

fot. PROEsther Westerveld/flickr

Fot. Daniel Jolivet.Flickr

6. Domek dla owadów

Fot. blogrodowo

7. Ogródek użytkowy (z ogromnych stalowych zbiorników na wodę)

Fot. Jeremy Levine.flickr

8. skalniak
 Fot. Daniel Jolivet.flickr

10. Świeczniki i lampiony


Komentarze

  1. Ja nie jestem fanem tego typu dekoracji ogrodowych ale w przypadku Twojego ogrodu fantastycznie się to komponuje i dodaje ogrodowi takiego smaczku ! Pozdrawiam !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że do recyklingu trzeba podchodzić z przymrużeniem oka - w tym powinien być (i chyba zawsze jest) element zabawy. A że przy okazji powstaje coś praktycznego, oryginalnego, choć nie zawsze trwałego - tym lepiej!. Ale cieszę się, że chwalisz, choć nie jesteś fanem recyklingu :)

      Usuń
  2. Niestety puszki w twkiej formie do mnie nie przemawiają:( jestem fanką recyklingu ale chyba nie na taką skalę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się też bardziej podobają w mniejszej skali - lampiony, domki dla owadów, kaskadki, doniczki, detale są ok.

      Usuń
  3. Naprawdę świetny pomysł, fajna ozdoba i dobrze wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Najciekawszy hotel dla owadów, już od dawna się nad takim zastanawiam, tylko nie sądziłam,że można wykorzystać puszki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu nie? Jedyny minus - blacha mocno się nagrzewa na słońcu. Lepiej więc ulokować taki hotel w półcieniu

      Usuń
  5. Podziwiam, podziwiam i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, najpiękniejsze zastosowanie to puszki jako doniczki, cudne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wooow! Fajne inspiracje dotyczące puszek do wykorzystania u siebie. Kilka pomysłów jest naprawdę ciekawych, efektownych i może kiedyś w przyszłości wykorzystam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite pomysły. Warto je zapamiętać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł z doniczkami przeuroczy. Zwłaszcza jak się je fajnie pomaluje

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy zwykłe niezbyt ładne rzeczy stają się przepiękną ozdobą. To po prostu magia. Wspaniałe pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem zachwycona pomysłami! Lubię takie wpisy, jak zrobic coś z niczego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Doniczki wyglądają naprawdę fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne ozdoby! Najbardziej mi się podbają te zadzewiałe puszki, świetne ozdoy nie tylko na ogród:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz