Ubrania z motywem roślinnym

 

fot. pixabay

W czym zimą lansować się w miejskiej dżungli, gdy wokół szaro i wiosny nie widać? Pozwól, żeby chociaż na Twym odzieniu coś zakwitło, coś się zazieleniło... Będzie cieplej na ciele i na duszy.


fot. pixabay

Wbrew pozorom zima to świetny czas, by wyciągnąć ciuchy w kwiaty, liście i wpleść je do codziennych stylizacji. Wiele z nas jest już przecież myślami na pięknej plaży i odpoczywa w gorącym słońcu. Niestety, do lata jeszcze daleko. Na szczęście możemy przenieść się na łąki czy w tropiki dzięki ubraniom z motywami roślinnymi. Warto mieć parę takich ciuchów w szafie. Zieloni ortodoksi mogą się zazielenić i ukwiecić od pompona po sznurówki, o skarpetkach nie wspominając. Minimaliści z pewnością poprzestaną na kwiatku na kożuchu (nie mylić z kwiatkiem do kożucha).
Zajmę się tu tylko modą damską – z kobiecej solidarności, ale też z przekonania, że damskie serca bardziej od męskich przepełnione są miłością do kwiatów. A więc zapraszam do zabawy w hipsterkę – gardenerkę. 

fot. pxhere.com


UBRANIA Z MOTYWEM ROŚLINNYM – ODZIEŻOWA KLASYKA

Projektanci od zawsze inspirują się naturą, ale ubrania z motywem roślinnym zyskały na popularności w ostatnich sezonach, wraz z modą na lata 60. i początek 70.  zwane okresem „dzieci kwiatów”. Kwiatowe motywy symbolizowały wtedy wolność, radość, miłość do natury. I tak jest do dzisiaj. Ubrania w drobne kwiatki dodają stylizacjom lekkości, romantyzmu i dziewczęcego uroku. Natomiast duże, wyraźne kwiaty, często w nowoczesnej, geometrycznej formie i w mocnym kolorze, pasują do mocnych kobiet. Mnie najbardziej podobają się kwieciste abstrakcyjne wzory, często z poczuciem humoru – takie jak na śmiesznych skarpetkach od pary. Roślinny print pojawia się też coraz częściej na kurtkach, płaszczach, a nawet czapkach, butach i rękawiczkach.


UBRANIA Z MOTYWEM ROŚLINNYM
KURTKI I PŁASZCZE



                                                                   
Patchworkowe ocieplane kurtki i płaszcze, z kwiatowymi wzorami, w pięknych, żywych kolorach, rozjaśnią ulice betonowych dżungli. Ale dobrze się też spiszą na leśnej wycieczce. Dla kobiet z fantazją, lubiących się wyróżniać. Więcej informacji: https://naoko-store.pl/

UBRANIA Z MOTYWEM ROŚLINNYM
CZAPKI


W takiej czapce trudno być ponurym! Sprawi, że w głowie zrodzą się dobre pomysły, a przechodnie uśmiechną się na Twój widok. Więcej informacji: kokoworld.pl

UBRANIA Z MOTYWEM ROŚLINNYM
BUTY



Dokąd zaprowadzą takie buty? Na pewno w fajne miejsce
do kina, na randkę, na spacer, do lasu... Raczej nie nadają się ważną konferencję czy oficjalne przyjęcie dla sztywniaków. Więcej informacji: aboutyou.pl

UBRANIA Z MOTYWEM ROŚLINNYM
AKCESORIA DO BUTÓW



No i proszę! Są też ręcznie malowane sznurówki z roślinnym printem, dostępne w różnych kolorach, oraz "broszki" do butów, dodające sznytu nawet zwykłym tenisówkom. Więcej informacji: joom.com (sznurówki) littleangel.pl (ozdoba).

UBRANIA Z MOTYWEM ROŚLINNYM
SPODNIE




Takie dżinsy w kwiaty w stylu Casual powinny się znaleźć w szafie każdej miłośniczki kwiatów. Trening w dresowych spodniach w kwiatowym motywem z pewnością będzie udany. Więcej informacji: nowinky.pl (dżinsy), lental.pl (spodnie dresowe).


UBRANIA Z MOTYWEM ROŚLINNYM
SKARPETKI



A co włożyć na nóżki, żeby pasowało do roślinnego zestawu? Ostatnio chętnie sięgam po kolorowe i zabawne skarpety nanushki.com
Wyglądają na niesparowane, ale to tylko pozory
zadbali o to ich projektanci. Prawa na lewą czy lewa na prawą?
Wszystko jedno. Poza tym są uszyte z miękkiej bawełny, kolorowe, ciekawe wzorniczo i miękkie w dotyku
nawet te z kaktusowym wzorem, najeżonym kolcami :). Więcej informacji: nanushki.com/s/67/zielone-skarpetki (sukulenty), nanushki.com/s/44/smieszne-skarpetki (panda), nanushki.com/s/53/skarpetki-damskie-kolorowe

UBRANIA Z MOTYWEM ROŚLINNYM
TORBY



W poręcznej torebce z eco-skóry zmieszczą się najpotrzebniejsze rzeczy, a duży miejski plecak z cordury pomieści nawet laptop. Warto mieć pod ręką zarówno wersję mini (torebkę), jak i maxi (plecak). Więcej informacji: torebkiskorzane.pl, sunflovers.pl

UBRANIA Z MOTYWEM ROŚLINNYM
BOMBERKI



Według mnie bomba! Praktyczna, niezobowiązująca, energetyzująca. Wymarzona do dżinsów, które uwielbiam. Wygląda jak kawałek kwietnej łąki. Z pewnością wpłynie na dobre samopoczucie i noszącego, i patrzącego. Więcej informacji: tatuum.com

UBRANIA Z MOTYWEM ROŚLINNYM
RĘKAWICZKI


Na pożegnanie - rękawiczki, dzięki którym
zadbasz o swoje dłonie podczas jesiennych i zimowych treningów! Wykonane z oddychającego materiału Vetur Guard. Mają mankiet, by lepiej trzymać ciepło oraz system Smart Touch na kciuku i palcu wskazującym. Więcej informacji: nessi.sport.com



 


Komentarze

  1. Ja osobiście często kupuję bluzki w kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, w ogóle dobrze się czuję w kwiatkach - w ogrodzie też! :)

      Usuń
  2. Uwielbiam te kwiatowe wiosenne stylizacje, wpasowywanie się w przebudzającą się przyrodę, niezwykłą kolorystykę otoczenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się ubrania z takimi roślinnymi motywami. Z tych na zdjęciach szczególnie mocno zwrócił moją uwagę czerwony płaszczyk, jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ubrania z motywem roślinnym są naprawdę świetne i bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ubrania z motywem roślinnym choć w mojej szafie nie mam ich zbyt dużo. Z tego wpisu najbardziej wpadły mi w oko kurtki i bomberki. Coś innego, rzadko spotykanego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne pomysły, a najbardziej podba mi się w nich to, że tal bardzo czuć wiosnę <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne pomysły :) Ja motywy kwiatowe lubię i cieszę się, że ostatnio rozgościły się w modzie. Te kurtki i płaszcze, które pokazałaś, skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też! Zastanawiałam się, czy kupić... W końcu odpuściłam :(

      Usuń
  8. Kwiatowa - roślinna odzież to jedna z moich ulubionych propozycji. Pamiętam jeszcze czasy, gdzie w Polsce - przynajmniej u mnie w miasteczku wszyscy ubierali się hmm, jak dla mnie to "nijak”. Od lat nieustannie cieszy mnie ta odmiana. Sięgamy po więcej, teraz jest jakoś weselej, a takie ciuchy cieszą oko. Roślinnych rękawiczek jeszcze nie spotkałam, w tym aspekcie jeszcze często panuje „nuda” ale kto wie - może to będzie nowy trend? Podobają mi się Twoje propozycje, masz bardzo fajne wyczucie smaku!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz