Personalizowane doniczki z Murrano

fot. Murrano

Szukasz ładnego, niedrogiego prezentu? Zajrzyj do Murrano! Ja tak zrobiłam i jak zwykle nie żałowałam.

Jakiego prezentu szukałam? Oczywiście dla ogrodnika, a ściślej dla przyjaciółki - ogrodniczki zakochanej w ogrodach, naturze i w kwiatach. 

fot. Murrano

MURRANO - SPERSONALIZOWANE DONICZKI 

W ofercie Murrano znalazłam fajne i niedrogie ceramiczne doniczki spersonalizowane, z nadrukiem odpowiednim do okazji. Może to być 30. rocznica ślubu, 18. urodziny, imieniny babci, parapetówka. Kwiatek na nowe mieszkanie w takiej doniczce to strzał w dziesiątkę! 
Doniczka ma modny kształt prostopadłościanu, (13,5 cm x 13 cm), jest biała, ustawiona na bambusowej podstawce ochraniającej meble. Cały dowcip tkwi jednak w nadruku, który sprawia, że upominek nabiera bardzo osobistego charakteru. 






fot. Murrano













Komentarze

  1. Są naprawdę piękne. Sama chciałabym dostać taki prezent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic trudnego, szepnij komuś, że ucieszyłby Cię taki prezent. I załatwione!

      Usuń
    2. Też bym się nie obraziła :-)

      Usuń
  2. Bardzo fajny patent na prezent dla miłośników kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te spersonalizowane doniczki wyglądają obłędnie - lubię tego typu dekoracje:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz