Poduszki dekoracyjne z roślinnym motywem

fot. blogrodowo

Na zielonej trawie zawsze miło usiąść, ale gdy nadejdą chmury i słota może ją zastąpić w mieszkaniu miękka poduszka z roślinnym motywem. Bo roślin, również w czterech ścianach, nigdy dosyć!


fot. blogrodowo

Jak wiecie uwielbiam urządzać ogrody, ale nie mniejszą frajdę sprawia mi aranżowanie mieszkań. Zawsze wielką wagę przywiązuję do zasłon, poduszek dekoracyjnych i innych tekstyliów. Bez nich nie ma przytulnego, wygodnego wnętrza. A jeśli zagoszczą na nich kwiaty i inne motywy roślinne, staną się namiastką ogrodu. Wierzcie lub nie, ale dobór ukwieconych poduszek i innych tekstyliów przypomina mi trochę sadzenie kwiatów na rabacie. Tu kwiatek, tam liść  i powstaje spójna całość.



PODUSZKI DEKORACYJNE  STYLOWE DODATKI

Kwiaty mogą zakwitnąć wszędzie  na poduszkach, zasłonach, tapetach, pościeli, plakatach i obrazach. Ich dobór decyduje w dużej mierze o spójnej, harmonijnej aranżacji wnętrza. Dobrze, jeśli są dopasowane do innych dekoracji w mieszkaniu. Poduszki dekoracyjne pasujące do tapety i zasłon w salonie, z tym samym motywem, który pojawia się na plakatach w galerii ściennej, to jest to! Ja wyszukałam swoje poduszki w sklepie DecorMint, wiele podobnych wzorów znajdziecie tutaj. Takie dodatki w pięć minut odmienią wnętrze. Nie wierzycie? Przyjrzyjcie się zdjęciom!

PODUSZKI DEKORACYJNE 
METAMORFOZY
















PODUSZKI DEKORACYJNE  DOBIERZ SAM

Zauważyłam, że doborem roślinnych motywów w mieszkaniu i w ogrodzie kierują podobne zasady. W ogrodowym wnętrzu okazy o dużych liściach, kwiatach i mocnych sylwetkach absorbują uwagę niczym śmiała zasłona czy tapeta w mieszkaniu. I sprawiają, że ogród wydaje się mniejszy. Z kolei drobne, pierzaste listki rozpraszają światło, zdają się od nas oddalać. Podobnie dzieje się w mieszkaniu  gdy w małej kawalerce zastosujemy tkaninę o śmiałym wzorze, wnętrze wyda się jeszcze mniejsze. Natomiast delikatny jasny deseń optycznie je powiększy. Ważne są też kolory  intensywne (np, czerwień, żółć, pomarańcz) skracają dystans, optycznie zmniejszając wnętrze. Barwy chłodne (np. niebieska, różowa) zdają się od nas oddalać. Stosujmy je więc chcąc optycznie powiększyć małe mieszkanie.
A przy okazji zakupów w sklepie Decormint zafascynowały mnie fajne magnesy, które też potrafią nieźle namieszać we wnętrzu. Mogą być oczywiście w kwiaty, ale tym razem zdecydowałam się na inny motyw. 






Zdjęcia i stylizacje: blogrodowo

Wpis zawiera lokowanie produktu w ramach współpracy komercyjnej

Komentarze

  1. Takie poduszki z pewnością są fajnym akcentem i poprawiają wygląd wnętrza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, mam fijoła na punkcie poduszek - uważam, że to wisienka na torcie domowej aranżacjì. I tak miło się o nie oprzeć :-)

      Usuń
  2. Lubię roślinne motywy :) Chętnie dobieram dekoracje w tym stylu :) A poduszki przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię, zwłaszcza w ogrodzie. Ale na poduszkach też. Ważna jest też ich kolorystyka, sam wzór to nie wszystko :-)

      Usuń
  3. Podobają mi się poduszki dekoracyjne, a z roślinnym motywem też są świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, najlepsze są te z motywem liści. W DecorMint jest wiele takich wzorów :-)

      Usuń

Prześlij komentarz