Ajurweda - najlepszy sposób na życie

 
fot. DEVA harmony

Welness, fitness, detoks, zdrowie, uroda... I dużo dużo więcej! Poznaj Ajurwedę, zanurz się w jej świat. To sposób na dobre życie.

fot. blogrodowo

Zima… A wraz z nią szare niebo, wilgoć, zimno, wolno toczące się życie. Odcienie szarości i bieli mogą przynieść zły nastrój, a nawet depresję. Wiele osób narzeka na infekcje, senność i spadek energii. Kilka dni temu koleżanka zwierzyła mi się, że ostatnio ma ochotę zgasić światło, zasnąć i… nie budzić się do wiosny. Ponieważ sama czuję się podobnie, zanurkowałam w Internecie i nieoczekiwanie dopłynęłam do strony https://devaharmony.com/pl/ Tam zanurzyłam się w świecie Ajurwedy, o której dotąd nie wiedziałam zbyt wiele. A nawet znalazłam receptę na zimową melancholię :)
 

fot. DEVA harmony

AJURWEDA I DOSHA VATA

Ogromna pomocą w zrozumieniu świata i siebie jest holistyczna mądrość Ajurwedy. Według niej w każdej porze roku mamy do czynienia z inną doshą, czyli zestawem specyficznych cech i jakości decydujących o naszym zdrowiu i samopoczuciu. Zima rządzona jest przez doshę Vata - chłodną, ciemną i wietrzną. Jak się z nią porozumieć, współpracować? Przede wszystkim postaraj się zrozumieć świat Ajurwedy.

 
AJURWEDA - SZTUKA DOBREGO ŻYCIA

Ajurweda to wywodząca się z Indii sztuka medyczna, powstała ponad pięć tysięcy lat temu, traktująca człowieka holistycznie, jako jedność ciała, umysłu i duszy. Zdrowemu pomaga utrzymać zdrowie, choremu leczy chorobę. Ale Ajurweda to nie tylko medycyna – to także styl życia oparty na jej zasadach, harmonijnym współistnieniu z samym sobą i światem. To codzienne rytuały, zdrowa dieta, szacunek dla ciała, umysłu i ducha. Z jednej strony Ajurweda jest siostrą jogi, z drugiej zaś zachodniej współczesnej medycyny. Nazywana jest nawet jej matką; w 1979 roku została uznana przez Światową Organizację Zdrowia (WHO) za jedną z koncepcji zdrowia i terapii. Od stu lat Ajurweda wykładana jest na indyjskich uniwersytetach.
 

fot. DEVA harmony

AJURWEDA - NATURALNE SKŁADNIKI

Ajurwedyjska medycyna i kosmetologia cieszy się coraz większą popularnością wśród mieszkańców Zachodu. Nie wymaga bowiem wymyślnego sprzętu ani specjalistycznej wiedzy, bazuje na naturalnych składnikach. Nie uwierzysz, jak wiele wspaniałych kosmetyków i lekarstw możesz przygotować w zaciszu własnej kuchni! W dodatku z ogólnie dostępnych przypraw i ziół (np. kurkuma, imbir, goździki, cynamon) oraz i innych, zwłaszcza jadalnych roślin (np. ogórek, marchewka, róża, orzechy). Możesz też skorzystać z gotowej oferty, najlepiej znanych zaufanych marek (np. DEVA Hormony), do których możesz mieć zaufanie. Zaczerpnij z bogatej oferty produktów ajurwedyjskich, naturalnych kosmetyków i suplementów. Na własnej skórze przekonaj się, jak działają.
 

fot. DEVA harmony

A jeśli zasady, jakimi kieruje się medycyna ajurwedyjska wciąż są dla Ciebie niejasne i trudne do zastosowania, umów się na konsultację z fachowym doradcą; wprowadzi Cię w świat Ajurwedy, pomoże przetrwać – nie tylko zimę w dobrym zdrowiu i humorze. 

 

Wpis zawiera lokowanie produktu w ramach współpracy komercyjnej


Komentarze

  1. Ajurweda to ciekawy temat, czytałam kiedyś o jej założeniach i stylu bycia, ale nie wiem czy to dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kojarzyłam pojęcie ajurwedy, ale nigdy nie zagłębiałam się na czym to dokładniej polega. Bardzo fajnie wyjaśnione.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam hinduskie kosmetyki i ich harmonię życia. Będąc w Indiach wiele się nauczyłam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz