Murrano — wazon z grawerem

 


Szukasz ładnego, niedrogiego prezentu? Zajrzyj do MURRANO! Ja tak zrobiłam i kolejny raz nie żałowałam.

Taki już mam nawyk, że gdy szukam prezentu zaglądam na stronę MURRANO. Czego poszukałam tym razem? Upominku dla mojej mamy, zakochanej w ogrodach, naturze i w kwiatach. Początkowo myślałam o zawieszce w formie koniczynki czy innego kwiatka. Ale gdy ujrzałam wazon z grawerem zmieniłam zdanie. Tego właśnie szukałam! — pomyślałam. — Taki wazon  to wymarzony prezent dla mamy: ładny, praktyczny, a do tego efektowny, zwłaszcza w duecie z kwiatami.


MURRANO — WAZON Z GRAWEREM

Wazon z grawerem z MURRANO to elegancki szklany flakon o oszczędnej, prostej formie i neutralnej barwie, dzięki czemu nie przytłacza optycznie wstawionych weń kwiatów. Wręcz przeciwnie, to one wysuwają się na pierwszy plan. Prosty, starannie wykonany flakon nie potrzebuje dodatkowych zdobień – wystarczą kwiaty. To świetny prezent na okazje, o których nie można zapomnieć. Tym bardziej, że jest spersonalizowany, z nadrukiem wymyślonym przez klienta, odpowiednim do uroczystości. Może to być 30. rocznica ślubu, 18. urodziny, imieniny babci, parapetówka czy wizyta u znajomych. Bukiet na nowe mieszkanie w takim wazonie to strzał w dziesiątkę!
Cały dowcip tkwi w nadruku, który sprawia, że upominek nabiera bardzo osobistego charakteru. 
 

 
 

Wazony z grawerem są alternatywą dla klasycznych flakonów, które niczym się nie wyróżniają. Wyroby z dedykacją pozwalają poczuć, że podarunek nie jest przypadkowy. Wśród wzorów, jakie polecamy grawerować na szkle, są romantyczne róże, słoneczniki i inne motywy, nawiązujące do świata przyrody. Często klienci życzą sobie, aby flakon z grawerem był zdobiony inicjałami. Popularne wzory to również zwierzątka: ptaszki, wiewiórki, motyle, pszczoły... Gdy wazon ma zostać podarowany na rocznicę ślubu, można zdecydować się na grawerunek z parą młodą lub domem rodzinnym. W modzie są też dłuższe dedykacje. Szkło to wdzięczny materiał, przyjmie wszystko: wiersz, życzenia, tekst piosenki.  Wykorzystując technikę laserową naniesiemy na szkło dokładnie taki napis, jaki zechcesz. A poza tym — prezenty ze szkła są w modzie i prawdopodobnie szybko się to nie zmieni. 

"Taki wazon z grawerem możesz zamówić nawet teraz — obiecuje MURRANO. — Naniesiemy na szkło wybrany przez Ciebie motyw, całość starannie zapakujemy i postaramy się, aby paczuszka dotarła do Ciebie jak najszybciej!"

Zdjęcia MURRANO

 

 

 

 






Artykuł powstał w wyniku współpracy komercyjnej

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Komentarze

  1. Jestem na etapie szaleńczego kupowania wazonów, w końcu, po długo oczekiwanym remoncie, mam możliwość udekorować wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny ten wazon. Idealny na wyjątkowy, spersonalizowany prezent!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój ulubiony wazon, to wazon z grawerem, który dostałam na weselu od restauracji, w której się odbywało.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz