Profesjonalny obiektyw z Pancernik eu.

 

Lubisz fotografować kwiaty w plenerze, ale nie chcesz nosić ciężkiego sprzętu? Zastąp go kompaktowym i lekkim teleobiektywem na smartfona. Nie pożałujesz.


Szereg praktycznych gadżetów ułatwiających życie fotografa znajdziesz w e-sklepie Pancernik eu. Wybór jest naprawdę duży. Ja zdecydowałam się na obiektyw/soczewkę/teleskop od firmy Apexel.


PROFESJONALNY OBIETYW Z PANCERNIK EU DOBRA JAKOŚĆ W DOBREJ CENIE

Obiektyw/soczewka/teleskop od Apexel przybliża oko do obiektów od 20 do 40 razy, pozwala więc uzyskać bardzo wyraźne zdjęcia z dużej odległości. Uwiecznia zbliżenia kwiatów i inne detale, uliczne sceny, piękne widoki. Wykonany z wysokiej jakości szkła optycznego i pokryty wielowarstwową powłoką optyczną skutecznie rozwiązuje problemy z dobrą ostrością w centrum zdjęcia i jego rozmytymi krawędziami, które często pojawiają się podczas robienia zdjęć za pomocą wewnętrznego obiektywu do telefonu komórkowego. Teleskop wyposażony jest w dwa pierścienie, które regulują zoom i focus.


 

PROFESJONALNY OBIEKTYW Z PANCERNIK EU TRWAŁY I PORĘCZNY

W zestawie znajduje się obiektyw, uchwyt na smartfona, statyw i pokrowiec, dzięki czemu masz pewność, że sprzęt nie zniszczy się w czasie podróży.
Urządzenie jest precyzyjnie wykonane i bez problemu mieści się w torbie lub plecaku, dlatego możesz go zabrać ze sobą wszędzie, gdziekolwiek się wybierasz. Waży tylko 310 g, ma długość 17.5 cm, średnicę osłony 5 cm, a średnicę lornetki w najwęższym miejscu 4 cm.
Pamiętaj jednak, że
jakość zdjęć zależy od możliwości technicznych aparatu w Twoim urządzeniu i może różnić się od fotografii w ofercie.

Chcesz zapoznać się instrukcją w języku polskim? KLIKNIJ TUTAJ. Na stronie Pancernik eu znajdziesz też ciekawy film instruktażowy.

Zdjęcia: Pancernik eu

Tekst powstał w wyniku współpracy komercyjnej

 

 

 

 


Komentarze

  1. Ja uwielbiam fotografować wszystko nawet kwiaty, lubię także być fotografowana

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopóki tego nie zobaczyłam, nawet nie miałam pojęcia jak tego potrzebuję. Taka rzecz to petarda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zupełnie się na tym nie znam, tego typu sprzętowe sprawy ogarnia mój mąż, zatem z chęcią podeślę mi informacje.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz