I-kancelaria – skuteczność i doświadczenie

Odkąd założyłam firmę od czasu do czasu gnębi mnie pytanie gdzie szukać wsparcia i porady w razie biznesowych kłopotów? 

Od niedawna jestem przedsiębiorcą, próbuję więc wniknąć w przepisy i prawniczą terminologię, która zawsze była dla mnie przysłowiową czarną magią.  W dalszym ciągu ciemno to widzę, nie idzie mi to zbyt dobrze, lecz na szczęście do tej pory moja działalność przebiegała raczej bezboleśnie. Aż do teraz... Otóż od niedawna mam problem z jednym z klientów, i nie potrafię go sama rozwiązać. 
Mój kolega – też architekt krajobrazu – natykając się na podobne kłopoty skorzystał z pomocy jednej z kancelarii prawnej. „Wejdź na jej stronę 
www.i-kancelaria.pl , wszystkiego się dowiesz” – radził. Tak też zrobiłam… 

I-KANCELARIA  ZAKRES OBSŁUGI

Polecona przez kolegę Kancelaria Radców Prawnych R.Ptak i Wspólnicy mieści się we Wrocławiu. Od ponad 10 lat specjalizuje się w kompleksowej obsłudze prawnej osób fizycznych i podmiotów gospodarczych, wspiera klientów indywidualnych i biznesowych na terenie całego kraju. Oferuje im pomoc prawną obejmującą m. in. postępowania sądowe, postępowania odszkodowawcze, upadłość konsumencką, analizy prawne i prawno-ekonomiczne, postępowania w sprawach gospodarczych. 

Klient indywidualny może liczyć na doradztwo w zakresie: rozwodu (z orzeczeniem o winie, z obcokrajowcem w Polsce), dziedziczenia ustawowego, sporządzenia testamentu, spadku, podziału majątku, upadłości transgranicznej, pozbawienia władzy rodzicielskiej, opiniowania umów, odstąpienia od umowy, prywatnego aktu oskarżenia czy pomocy dla frankowiczów.
Natomiast klient biznesowy znajdzie w i-kancelarii pomoc z zakresu: obsługi prawnej firm, zakładania i rejestrowania spółek, przekształcenia: spółki, spółki cywilnej, jednoosobowej działalności, spółki z o.o., spółki jawnej, spółki komandytowej, spółki akcyjnej, spółki partnerskiej, oddłużania i postępowania układowego, ogłoszenia upadłości firmy, doradztwa podatkowego i pomocy, opinii prawnej.
Tu też uzyskasz kompleksową pomoc w sprawie, w której upadłość konsumencka okazuje się korzystnym rozwiązaniem, często jedynym ratunkiem dla dłużnika.
Od przydzielonego prawnika otrzymasz zrozumiałe wytłumaczenie stanu sprawy i takąż propozycję rozwiązania problemu. Wszystko odbywa się w przyjaznej atmosferze, cały czas czujesz silne wsparcie i nabierasz pewności, że nie jesteś sam ze swoimi problemami. Na koniec jeszcze dodam, że 
Radca prawny Rafał Ptak z i-kancelarii jest laureatem konkursu Profesjonaliści Zawody Zaufania Publicznego wg. miesięcznika Forbes.

zdjęcia: i-kancelaria

Tekst powstał w wyniku współpracy komercyjnej

 


Komentarze